Belgilangan joyda yoki hududda savdo belgisi va tijorat nomidan foydalanish huquqi.
Bosh kompaniya vakilining shahar yoki mintaqaga tanishuv tashrifi, bozor holatining umumiy tahlili.
Tegishli binoni tanlashda ishtirok etish.
Ishlab chiqarish, ombor, savdo va mijozlar hududlarini zonalarga ajratish.
Dizayn, ta'mirlash, bezash va mebelni joylashtirish bo'yicha konsalting xizmatlari.
Dizaynning asosiy prinsipi — tabiiy yoritish, yashil joylar va tabiiy bezak materiallariga e'tibor qaratish, bu barcha korporativ identika va binoning arxitekturasi bilan uyg'unlikda amalga oshiriladi.
Qo'shimcha infratuzilma tarmoqlari, tizimlar va dasturiy ta'minot bo'yicha maslahatlar.
Franshizalarimizga biz shaxsiy yondashamiz, chunki har bir loyiha noyobdir.
Bozorning muhim jihatlarini tushunish bizning o'ziga xos xususiyatimizdir. Misol tariqasida: fransuz pishiriqlarining ko‘p asrlik retseptlariga moslashtirish katta mehnatni talab qiladi. Chunki hududning harorat xususiyatlari mahsulotning ta'miga ta'sir qilishi mumkin.
Ingredientlar sifati kafolati va ishlab chiqarishni muxtasar nazorat qilish bizning ishimizdagi asosiy jihatlardir.
Ishda halollik bizning brendimizga sadoqat va sevgi topish uchun asosiy omil hisoblanadi.
* Kompaniya o'z ixtiyorida franshiza sotib olish shartlarini to'liq yoki qisman to'xtatib turish yoki o'zgartirish, shuningdek, uni amalga oshirishni rad etish huquqini saqlab qoladi.
Navigatsiya
Kategoriyalar
Call-center
Har kuni dan gacha
Pochta
Ijtimoiy tarmoqlar